Massimo Dutti jest wynikiem eleganckiego i uniwersalnego wzornictwa, który pokonuje wszelkie bariery, aby dotrzeć do nowoczesnych kobiet i mężczyzn: niezależnych, lubiących miejski i kosmopolityczny styl. Prezentuje kompletny wybór kolekcji, począwszy od najbardziej miejskich i wyszukanych po te charakteryzujące się wyraźnie sportowym stylem, z zachowaniem w nich wszystkich wyrafinowanych wymogów elegancji.
Spółka Massimo Dutti do Grupy Inditex dołączyła w 1991 roku, jako założona sześć lat wcześniej marka mody męskiej. Linia dla kobiet została wprowadzona w roku 1995 przejmując tak charakterystyczne dla marki elegancję i wyrafinowanie oraz dbałość o jakość stosowanych materiałów. Formuła ta została rozwinięta w 2003 roku, wraz z wprowadzeniem Massimo Dutti Boys&Girls, linii oferującej wysokiej jakości modę dziecięcą, dobraną troskliwie w oparciu o piękno, wygodę i przeznaczenie każdego produktu.
Sklepy Massimo Dutti, zlokalizowane w najbardziej strategicznych strefach handlowych, są przestrzeniami zaprojektowanymi z myślą o wygodzie klientów.