Moda w Bershce jest odzwierciedleniem najnowszych technologii oraz aktualnych trendów w muzyce i mediach społecznościowych.
Bershka powstała w 1998 roku jako innowacyjny modowy koncept, w ekspresowym czasie dostarczający najnowsze trendy młodym ludziom, żyjącym technologią i duchu miasta.
Marka opiera się na trzech głównych liniach: Bershka, BSK i Man. Pozwala to na dostarczanie klientom bardzo szerokiego spektrum wyboru: od strojów wieczorowych, casualowych, linii basic, sportowych, linii denimowych, akcesoriów i obuwia po projekty streetowe.
Sklepy Bershka na całym świecie utrzymane są w awangardowym stylu, co zgodnie jest z jej filozofią zanurzania klientów w młodzieżową estetykę nowego tysiąclecia. Zainaugurowany w 2016 roku koncept „STAGE” zapewnia pełnię doświadczenia każdemu klientowi. Dzięki muzyce, ekranom, projekcjom, awangardowym grafikom, mocnym kolorom, nowoczesnemu umeblowaniu czy innowacyjnemu oświetleniu Bershka osiągnęła niepowtarzalny charakter, przez co zakupy w jej sklepach stają się nieznanym dotąd doświadczeniem.