Oferowanie atrakcyjnej i odpowiedzialnej mody oraz stałe polepszanie doświadczeń konsumenckich to priorytety Zary.
Historia Zary zaczęła się już w 1975 roku, wraz z otwarciem pierwszego sklepu w nadmorskim mieście A Coruña w Hiszpanii. Przez lata istnienia na rynku, Zara pozostała wierna swoim pierwotnym wartościom, wyrażanym przez te same cztery słowa, które definiują wszystkie sklepy: piękno, klarowność, funkcjonalność i zrównoważony rozwój.
Dzięki dbałości o bliską relację z klientami, projektanci Zary instynktownie dopasowują się do ich zmieniających się potrzeb, odpowiadając na najnowsze trendy. Specjalistyczne zespoły w sposób ciągły otrzymują informacje dotyczące wyborów klientów w każdym ze sklepów. Dzięki temu nowe projekty i pomysły docierają do docelowego odbiorcy w odpowiednim momencie.
W ramach stałego ulepszania jakości obsługi klienta Zara wprowadziła do swoich sklepów innowacyjny system RFID (Radio Frequency Identification Technology), który pozwala na ciągłe śledzenie lokalizacji wszystkich elementów asortymentu i kontrolowanie, aby najbardziej pożądane z nich były zawsze dostępne dla klienta.
Kolekcje Join Life i sklepy ekowydajne są przykładami działań, które podkreślają pełne oddanie marki wdrażaniu zrównoważonego rozwoju i udoskonalaniu doświadczenia klienta.